Bine aţi venit!
Logare
Coşul dvs.
 
 
Produse promoţionale
 
Contact

Pergament Office SRL

Ciucani 48, Sânmartin

E-mail:  comenzi@pergamentoffice.ro

Tel: 0742-141035

Tel: 0742-857517

 

Condiţii de livrare
 

Precizări referitoare la comenzi, expediere, relaţia între client şi distribuitor.

Această pagină reprezintă o înţelegere între dumneavoastră şi site-ul www.pergamentoffice.ro.

Vă rugăm să utilizaţi informaţiile de pe acest site şi să comandaţi produse numai dacă sunteţi de acord cu termenii prevazuţi în aceasta pagina. 

1. CONFIDENŢIALITATE

Toate informaţiile pe care clienţii noştrii ni le oferă pentru a beneficia de consultanţa şi pentru expedierea produselor sunt strict confidenţiale.

2. CUM COMANDAŢI PRODUSE ?
  • Produsele pot fi comandate online, direct de pe situl nostru.
  • Vă vom contacta telefonic sau prin email pentru confirmarea comenzii şi stabilirea ultimelor detalii privind expedierea produselor.
3. LIVRAREA PRODUSELOR

Livrarea se face prin firma de  curierat rapid Fan Courier cu plata în avans sau ramburs. 

Comanda minimă este 250 RON (TVA inclus)!

În zona M-Ciuc transportul este gratuit pentru o comandă de minim 250,00 lei (TVA inclus).
Pentru comenzi mai mici de 250 lei costurile de transport vor fi suportate de către client.
În ţară livrările le facem prin curier rapid, utilizând serviciile companiei Fan Courier.
Transportul este gratuit pentru o comandă de minim 300,00 lei (TVA inclus) şi in limita a 3 Kg; pentru fiecare Kg suplimentar se adaugă 1,00 lei (TVA inclus).
Pentru comenzi mai mici de 300 lei, costurile de transport vor fi suportate de către client.

Comenzile vor fi onorate în cel mai scurt timp (1-3 zile). Dacă produsul comandat nu este disponibil pe stoc veţi fi informat privind data la care va fi expediat.

Veţi primi în colet: produsul comandat, chitanţa şi factura fiscală.

În cazul în care clientul nu poate fi găsit la data şi ora stabilită pentru livrare, Pergament Office va păstra bunurile comandate timp de trei zile, perioada în care va încercă să contacteze utilizatorul din nou pentru a face livrarea. După acest interval, comandă va fi anulată.

4. MODALITĂŢI DE PLATĂ 

Valoarea produselor se achită în lei numai la primirea coletului împreună  cu costurile de transport (dacă e cazul) care NU este inclus în preţul produsului comandat.  

5. POLITICA DE RETUR

DREPTUL DE RETURNARE A PRODUSELOR CUMPARATE


Conform ordonanţei privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţa, OG 130/2000, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului ca renunţa la cumpărare, fără penalitaţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. Pergament Office va înapoia contravaloare comenzii în cel mult 30 zile de la data denuntarii în scris a contractului. Suma înapoiata nu include cheltuielile de transport.

Produsele returnate trebuie să fie în stare perfectă, nefolosite sau uzate; produsele se pot returna doar în ambalajul original, care nu trebuie să fie deteriorat (bandă adezivă lipită direct pe cutie, urme de lovituri, etc.). 

În cazul produselor care au sigiliu, acesta nu trebuie să fie desfăcut; produsul trebuie returnat sigilat.

Pentru returnarea aparatelor, acestea trebuie să nu fie folosite, să includă toate accesoriile cu care a fost livrat, fără urme de lovituri, zgarieturi, etc. Starea aparatelor trebuie să fie la fel ca la achiziţionarea lor. Orice semn de uzura prezent pe ambalaj atrage anularea dreptului de returnare.

În cazul materialelor consumabile desfacerea ambalajului sau sigiliului duce la pierderea dreptului de returnare a acestora. 

Nu se pot returna produsele aduse pe comandă specială, produsele personalizate.

Produsele achiziţionate de persoane juridice nu pot fi returnate. Acestea sunt rugate să contacteze compartimentul vânzări Pergament Office.

Produsele care nu sunt conform specificaţiilor de pe site se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifică natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea acestuia cu unul conform. Dacă Pergament Office nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea acestuia.

 

 
 
 
 
Produse recomandate
 
Home Produse Cum cumpăr Despre noi Beneficii Contact
 
 
Contact
 
office@pergamentoffice.ro
 
Sanmartin, Ciucan 48
Tel.: 0742-857517
 
 
Creat de:
Copyright © 2014 Pergament Office SRL. Toate drepturile rezervate!
 

Produs adăugat în cos.


Vizualizare coş